Wednesday, January 23, 2008

mõtlen, järelikult olen olemas

eile läksime sõna otseses mõttes külma kõhuga usundi eksamit tegema. vahetult enne seda jõudsime töö juures pokaalitäie jäätist manustada.
peale seda sai pingeid maandatud zavis ja place'is(seal pidi nagu mingi sünnipäeva allahindlus olema, aint üks asi allahinnatud:S ) teemadel: tabud, elamuprobleemid, ebaolulised asjad. sain igasugu asju enda jaoks selgemaks.

täna hommikul olen olnud ebatavaliselt ratsionaalse mõtlemisega. hommikul murdsin pead selle üle, kust raha saada ja kuhu tööle minna. otsustasin kiivalt, et peaks korralikult ja mõttega eksamiks õppima. katsilt tahtsin küsida, kas ta jätkuvalt arvab, et armastus on pededele(ta vist enam ei arva). see oleks siis tänase päeva ainus ebaratsionaalne liigutus.
minu üllaid õppimisplaane aga takistati. isa salvas mind umbes sellise sõnastusega: kas sa op'i ja kultuurkapitali auhinnagalat vaatasid? mina: ei. millal see oli? i: eile pärast uudiseid. m: kas peale 7 v 9 uudiseid? i: kas sa mäletad sellist kanalit nagu etv? vot peale kanal2 ja tv3 on olemas ka kanal nimega etv. sealt tuleb igasugu kasulikke saateid. m: ää aja paska....muidugi ma tean seda kanalit ja opi!
põhimõtteliselt ajab mind natuke närvi issi teravmeelitsemine, kuigi ma tean, et ta tahab parimat. ma meelitsen vastu ja siis oleme tasa ja kõik on korras. lõpuks vaatasin opi ja kultuurkapitali auhinnagala kordussaated ära.
pool päeva lännu!

No comments:

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...