Monday, February 25, 2008

igasugu asju pakkuda ja vastu võtta

tartu oli täna mitte tartu. eriti kui minna humana komandandi tn poolsest uksest sisse ja väljuda sealt teiselt poolt. arvatavasti oli asi päikeses.
paabel oli täna mitte paabel. esimene asi oli küsimus, ega mul keegi riidepoes ei tööta. et nagu oleks seda vaateakendel paiknevat mannekeeni tarvis. ei mul polnud kedagi poes tööl, ega ka ise ei kauple nendega. aga kui kellegil on kontakte, siis võtke minuga ühendust! teiseks avastasin, et ka skandinavistika osakonna raamatukogus võib rõõmsalt aega veeta. oli kavas pisut koduseid ülesandeid teha, aga muud asjad tulid vahele. nt tuli nüüd lõpuks virgile see nn raamatu-käkk telefonitsi kaela, mina kõrval istumas. ja minu mahalöömise või noomimise asemel(seda viimast tegi tho) sai hoopiski nalja. isegi kodune tunne tuli, sest ma pole enne v'ga eriti suhelnud, aga ta on nagu johanna ja katja!!! ja ma vahel nii igatsen neid.(VAHEL). ning risti-vastupidise asjanduse osaliseks sain ka, mille moraaliks on ÄRA TOPI OMA NINA TEISTE ASJADESSE. ehk siis kaidu tõrjuvus ühe teema suhtes, mida ma ei julgegi avaldada tegelt. kuidas ma üldse küsida julgesin?

aga nüüd on dilemma: kas laupäeval ct's külalised või päev hiljem genialistides headparemat!!! (tahaks ju mõlemat, a mul ju see unevajadus)

4 comments:

Unknown said...

Õige vastus oleks reedene Abstraktsioonide maal genialistide klubis.

Mari said...

jah, mul on eriline anne kõigest valesti aru saada ja nt arvata et see üritus on pühapäeval :D
AHVATLEV, aga lubasin ennast juba laupäevaks. vaatab, kui keha streikima ei hakka, olen kindel käpp! (neljapäeval ka üks sünna...)suht ammu nägin seda tehnoloogilist päikest kusagil ja mõtlesin et väga tahaks laivi, aga ajaga olen juba unustanud selle olemasolu üldse....oeh. a sa ei tule laupäeval külalisi kaema?

Mari said...

lühidalt - lubasin end ühte ohta, ise tahaks natu rohkem teise kohta.

Unknown said...

laupäeval ma olen suure tõenäosusega kuskil teises kohas.

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...