Friday, February 1, 2008

jou

täna ei ole ma jõudnud midagi teha. mittemidagi tegemises olen lausa meister. lõpuks otsustasin pessu minna. sel ajal tulid külalised, keda ma ise ei näinudki.
ema tuli koju ja küsis:"kas sa juuksuris käisid? sa peaksid kindlasti midagi juustega tegema. sul on harjumus imelikult, maitsetult riides käia, palun ole korralik, maniküüris käisid? tee küüned korda. hoia siis selg sirge ka. katsu ikka sirgu hoida." miskipärast on mul väga raske olla standartne tütarlaps. ma olen enda praeguse soengu ja küüntega endale täitsa talutav ning enda riietumisstiil meeldib ka. misteha. tegelikult saan aru küll, et peaksin end ka ülejäänud rahvastikule mitte silmariivavaks muutma...aga see on minujaoks miskipärast nii raske.
jee. muusikanõukogu on täna hea.

No comments:

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...