Monday, March 10, 2008

maaja ilm

kevad käes, kevad käes!
hommikul oli naljakas. muretsesin, kas ma ikka äratuse panin. ja nägin unes, et ärkan üles, vaatan kella ja avastan, et olen sisse maganud. uus unenägu - vennas ärkab ja ütleb, et mul aega küll, aga et tema läheb nüüd kooli. lõpuks ärkan reaalselt oma äratuse peale. uimerdan veel 5 minutit kinnisilmi kui avaneb uks ja isa ütleb: "hei, on aeg ärgata, sul on aega pool tundi!" see on minu kõige teguderohkem pooltund sel poolaastal kindlasti!

majandusuudiseid/välja-ja tagasitegemised: maailmas sain jäätise tasuta - kohmerdised müüjad ei märkinud seda tsekile(kasutage olukorda lähipäevil ära ja laske end teenindada sellel emopoisil!!!), tee tasuta - elina tegi välja, et ma taga eetika loengu lõpuni passiksin. õhus on hobuneeme võimiskile seesugusele saarele pagendus! olen käpp! samas g'le tegin lõuna ise välja, ma ei kannata(süümekad), kui keegi mulle välja teeb. mis tähendab ka v'le ühe väljategemise tagasitegemist, mis oleks eetiline, aga mitte kohustuslik. kuu alguses on rahalised väljavaated....täitsa olemas.

mida kõike kaasa võib tuua üks mantli selgapanek - komplimente!

karin mõtles, et läti ja leedu võiks kokku liita üheks uniooniks ja nimetada lääduks. loosi läheb ka variant lätu. mina ütlen jaa!

No comments:

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...