Monday, March 24, 2008

staar(õi)

üleüldine kõige mürgitus on mul tegelt! et nagu polegi terve nagu jääpurikas või raudnael...pigem nagu kirstunael, mida iganes see ka ei tähendaks.
homme saan ilmselt teada, kuidas mu eksootilise elukoha plaan kulgeb. esiteks, kui ikka saan. olen fatalist ja usun, et kui saatus mind soosib, siis saan, mida olen soovinud ja mille jaoks pisut ennast pingutatud on. kusjuures eile oli mul kindel kavatsus täna kooli minna. aga tervis teeb trikke vahel, ka minuga.
mari, sa oled kõige tervem, rikkam, ilusam, targem, osavam, naiselikum, sõnaosavam, korralikum, täpsem, asjalikum, kannatlikum, mõistvam, treenitum/sportlikum, andekam, motiveeritum, mõttekam, vajalikum, parima iseloomuga, maitsekama riietumisstiiliga, seltskondlikum, rõõmsam, allergiatu ja positiivsem inimene üldse.
miks ma seda küll ei usu? !
eile vahtisin superstaari. eesti nimedega jorsse nagu polegi. lihtsalt, see näitab ka ju põhimõtteliselt seda, et oma rahvus surutakse alla ja maha. kõik muulased tunduvad huvitavamad, ilusamad, hõbehäälsemad. eestlased on tuhmid ja kakofoonilised. nojah, sitt rahvus siis. ühesõnaga, eesti otsib superstaari ei tähenda, et superstaar peaks ise eestlane olema. et siis ärge mine alt (limbo) ses suhtes.
ahaa ja seda, et pole ju hullu, kui see rahvus välja sureb ka. huu keers suures mastaabis. eiei ma olen väga positiivne praegu. päriselt.

5 comments:

kristjan said...

tsau!

ma vaatasin ka. rein rannap veel ütles mingile rõõmsale vennale, et sa olid nii rõõmus mitte nagu eestlased muidu. ma tiblale ja lätakale ei hoidnud meelega pöialt. vedas

kus sa siis kolid sooja?

Mari said...

norman oli jah nagu pilves koguaeg. ja seda roosa pluusiga liiganunnut tädi (minumeelest ta oli ebaeestlaslikult armas ja siuke feik) oleks tahtnud telliskiviga visata (ärgu nüüd keegi seda isiklikult võtku. maitseasi). kuidas see artuur veel nii kõrgele kohale sai? oeh.

salasalasaladus veel, pärast räägin.

Mari said...

ja tänapäeval võivad ka täis-eestinimega inimesed hoopis keskid võõramaalased (verelt) olla. sellega on igasugu naljakaid asju juhtunud ka. praegu ei räägi. (räägin üldse liigapalju)

kristjan said...

kuna see arturr oli mingi maadleja olnd, siis tal oli kindlasti palju jämeda kaelaga sõpru, kes helistasid. millal see pärast on muidu?

Mari said...

tulevikus.vb.
no miski pole veel kindel.

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...