Tuesday, April 8, 2008

asjalik ja sõnakas

toivo/a;-n - loota, soovida. soome keeles. pange see skypes sulgudesse, tuleb üks lootusrikas onu koeraga. aga tegelikult on lahe teada nimede juuri...
uusi sõnu on mulle vahepeal lademetes kaela sadanud.
näiteks unes kuulsin kahte võlusõna, mis lubatavasti pidid tekitama seente mõju ja saaks näha miskeid healoomulisi hallukaolendeid, lootsin neilt küsida tähtsaid asju. aga need ma unustasin ära, sest üks võlusõna tundus parem kui teine...
seejärel käisin kunstiosakonna vetsus, kus sain teada, et on olemas selline sõna nagu TRÄMPS. ehk siis miski värvi pühkimise lapp või midagi taolist...
täna räägime ka asjadest.
sain omale teleka. sellesamuse, mis meil kunagi pürksis oli. ilmselt hakkab see lahti olema siis, kui mul külalised on. maki sain ka. soola ja leiba sain ka. ja armsaid inimesi sain näha. päranduseks eelmistelt toaomanikelt sain ühe paberlambi ning asjanduse, millest alguses lootsin kummipaati. hiljemasel grupiviisilisel täispuhumisel selgus, et see pole isegi mitte suur täispuhutav pall vaid tegu on tugitooliga. vaat nii.
muide mu külmkapp elab ja aken hingab.
naljakas, kas rootsis on meestel moes või on neil mingi anatoomiline iseärasus natuke läbi nina ja niimoodi peteri,björni ja johni sääraselt laulda... ma muudkui leian taolisi tüüpe, kes on rootsist. igal maal omad tunnused.

No comments:

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...