Thursday, April 24, 2008

suure galiibriga sonija

ma ei kujuta ette, kuidas näeb välja pühapäeva õhtu, ei oska ette kujutada, ja ma ei tea, kuidas oma referaadi teema ja üldse enda ettekanne kuidagi TEISTELE huvitavaks muuta.

mõni inimene nämmutab ühe teema kallal, mis minu meelest on juba ammu ära otsustatud ja mitte nii pikka arutlust nõudev, terve oma elu vist. samas, mul on jälle teised elu võtmeküsimused. igale ühele oma. aga palun pinda käimata.

sonimine - krooniline analüüsimine ja argumenteerimine.
tegelikult, kui ma ütlen ühe sõna, siis ei tähenda see konkreetselt seda, vaid jätan tõlgendamisruumi vastuvõtjale. et palun mitte liiga tõsiselt mu teravavõitu sõnu võtta....

täna tegime teoks oma pikaajalise soovi ükskord botaanika aias ära käia. kõige ilusam lill oli piletimüüja tädi ise. (NOT) äkki see roosa kleit oli kohustuslik? palju taimi ja infoleht koaaladest (Y)

malviina jäätis on ikka kõige parem!

No comments:

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...