Sunday, May 25, 2008

hala ja läbu

ajakirjanduses muudkui pasundab kohvi ebatervislikkusest vastu kevadet eriti, aga ma pole trenditeadlik noor ja kallan seda omale sisse iga päev liiter vähemalt et oma funktsioneerimist kiirendada, tegelikult sooviks midagi muud juba. suvel asendub see apelsinimahlaga loodetavasti. siis veel liiga palju küpsiseid ja liiga palju üldse kõike ja LIIGA VÄHE AEGA.
ausaltöeldes on kõik puusepa tööd sellised, et ma ei saa aru, miks usaldati kaubamaja projekteerimine tema pädevusse ka. jah, valmistun oma suuliseks ettekandeks. aga norra kohta saab kindlasti jälle piinlikult vähe räägitud.
KuMu ööle tuleb hulgaliselt häid ja vähemhäid esinejaid ja arvata võib kolm või ka rohkem korda, kas ma jõuan enne 3o. maid pileti ära osta või mitte. võlgu ei taha jääda. rohkem maksta ka mitte. ja siis võib veel mõnikümmed korda arvata, kas ma jõuan massive attackile ja kas ma üldse mõnele suvisele üritusele saan.
hala hala hala.
aga muidu on kõik hästi. peale kõige! :)

No comments:

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...