Friday, May 30, 2008

tõhus suvetöö

kursaõde pole ainus orgiakuninganna -
klienditeenindaja lai mõiste -
Jaanus ütleb:
Mis teenust Sa seal laeval siis pakud?
MARI ütleb:
kehalist
MARI ütleb:
kehavõlusid
MARI ütleb:
pluss post
MARI ütleb:
on minu varustuseks
Jaanus ütleb:
Pilti, vidjot!
tallinn on ikka selline kume. esimest korda ma defineerisin seda enda jaoks kui kultuurilist sügavust. jah. see linn on sügav. olen ennast alati seal kõhedalt tundnud, hulpimas kusagil munakivi- või betoon- või klaaslainetes. aga viimasel ajal mulle meeldibki kõhedus. jube tunnistada. ei. ikka hea.
ja siis kohtab tänaval sellist inimest, keda sa näedki alati ainult juhuslikult ning kellega oled ka sellepärast tutvunud. et kõik on nii juhuslik. aga kui juhuslik on juhuslikkus?
ja siis ma loen mangi aastahoroskoopi kahe inimese kohta kes on samast sodiaagist, ENT neil läheb üsna sarnaselt, asjad on erinevad, aga põhimõte sama... ja lähebki horoskoobi järgi! põneeev! kui usud muinasjuttudesse, siis nad täituvadki! ja no täituvadki.
ps. ugh, paistab, et norra keele kodueksam tuleb ümber teha, sest toredam oleks siiski hoopis juhan viidingut olav h haugega võrrelda - sama eluaeg enam-vähem võinii. miks ma selle peale enne ei tulnud? miks ma üldse igasuguste asjade peale viimasel minutil tulen?

No comments:

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...