Saturday, June 7, 2008

ei mitään erikoista

„Unusta viimistlus – päästa hetk! Unusta tähendus – päästa hetk!”
jep, ka karel on nüüd seda mu põhimõtet oma luules rohkem järgima hakanud. kiitus!

muidu, te loete öösööja blogi praegu. kui see nii edasi kestab, siis te enam bikiinivormis mari ei näe enam. küll aga näete teda oranzi-punases miniseelikus, retuusides ja uutes kevad-suvekingades ringi töllamas, rasvkude üle seelikuääre ja võdisevad reite siseküljed tuules lotendamas, käsivarred ka mõnusad lodevad, rääkimata minu niigi suurejoonelistest põskedest. oeh. ma ei oska nüüd lubada, kas see kestab või mitte, sest olen ääretult nõrga iseloomuga. eks tulevik näitab.

need otsetõlked reklaamides on jubedad:"kujutlege kunstist inspireeritud televiisorit!" no mis lause see on! ja siis veel mõned. ää. miks ma sellest lausest kohe üldse kuidagi loogiliselt aru ei saa? see on mind kummitanud terve eile ja tänase.

muidu olen peaaegu sama suur nolifer nagu karingi. selle vahega et mul nagu oleks life, aga ma kuidagi ei naudi seda. nautisin hoopis tänast vaba päeva koduloomana. in food i trust!

1 comment:

Anonymous said...

Muuda virtuaalne sõber orks eestikeelseks ja sa näed lauseid, mida ma isegi oma õudusunenägudes ei või näha.

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...