Saturday, June 21, 2008

kopsud räägivad minuga

sajab.

kui ma ütlen et olen kellegi peale kade, siis enamasti tähendab see mu imetlust ja austust ning arvamust, et kunagi võiksin imetlusobjektilt snitti võtta... ühesõnaga on minujaoks kadedus healoomuline.
täna sain teadlikuks halvaloomulisest kadedusest. appi, mida kõike see tegema paneb! ja kui palju inimesi kannatab! rumal ja väiklane. parem on selliste kadekopsudega kontaktid lõpetada. õnneks polegi mul sellistega kontakte vist, juttu oli kaugetest isikutest, kes lähedasematele liiga teinud. see on jälle selline asi nagu koolivägivald - ei suuda uskuda lihtsalt!

väljas sajab.

peale selle, et pind lõpetas täna 12.klassi, oli mul harukordselt põnev päev (NOOT):
käisin viimast korda enne 4.augustit raamatukogus.
patseerisin korraliku välimusega linnapeal ja vihma ei saanud.
hakkasin dushiruumis kartma, jälgisin miskipärast erilise tähelepanuga juhtmete seisukorda.
lubasin trehvis endale tuunikala-kartuli salatit, mis nägi välja nagu oleks keegi seda enne mind juba söönud.
raadi surnuaial sai ka sugulastega kooserdatud.
nüüd olen elvas, kõht headparemat söögipoolist punnis täis.
õhtused üritused jällegi kenasti ülelastud, homne päevitamisplaan ilma tõttu ka vist.

vihma sajab.

eile hakkas jalka minust võitu saama. no mis sa teed - portugali koondis isegi kui ei võida, on selline põnev vaatamisväärsus. kasvõi nuno gomesi juuksed, mis mind ikka ja jälle oma seksika geelisuse või lihtsalt vihmast märjatuna lummavad...

ikka sajab.

No comments:

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...