Saturday, July 5, 2008

Chicago


jah, mul on igav. kümnendal tekil oli siis selline tuuline, kuid õnneks päikseline, aga ikkagi jahe olukord. päkkpäkkerid magasid(kell on 17.08) magamisikottides ning üks pildile mitte jäänud onu tuias ujukates ja märgade juustega ringi. taamal peaks kiviga visata olema saksamaa. mu telefon aga pole piisavalt pädev mingiteks ilupiltideks... ja siis räägin oma elust natuke detailsemalt jälle. seitsmendal võis nurgataga kokkade pandet suitsetamas näha.

tänane päev on alanud kurjaendeliselt.
dilldoll:"palume teil lukustada oma kajutid, kahtlustatakse vargaid." ja mitte ainult ei kahtlustatud, vaid üks pätt panigi ühe madruse riietega plehku. õnneks saadi ta kätte. kurikael rääkivat inglise keelt ja peale tema olevat neid veel kaks.
koridorides ruttavad personaliliikmed vadistavad murelikel, hirmunud, närvilistel häältel. kellegil võeti suitsud ära. üks buffeemutt mainis, et ta ei saanud kiiremini teha, sest neid oli ainult kolm. ma ei julge kajutist välja minna. tean, kuhu võtme peitma pean, aga kuratvõtaks, seda ei tea, kus see võti ise paiknema peaks (ma olen ju kajutis ja võti ei saa juuba peidupaigas olla).
niisiis pugin siin veel tobleronet ja kavatsen varsti pessu minna. allergia ägeneb ja kriimud ei parane. kuigi ma toitun(peale shoksi ja kohvi) laitmatult. stress?

krahmasin julguse kokku ning läksin siiski hommikust lõunatama - tuleb välja, et see varastajaskond on soome ajalehtedes tagaotsitud legendaarne perekond! (nimesid muidugi keegi ei tea, aga kui keegi teada saab, siis palun kommenteerige!) mingi ime läbi õnnestus neil baarist ka saia näpata. kajutit neil pole. hull lugu küll, kuidas ikkagi nii väikeses kohas(kus ma ennast lausa ahistatult tunnen) leidub nukatagusied, kuhu korrakaitsjate eest varju pugeda.

messis oli teemaks ka noorte vanaemade trend. näiteks minu ema vanune naisterahvas on juba 12 aastat vanaema. tuleks ka endale ikka võimalikult varakult järeltulija soetada. puudega lapse oht on väiksem ning võimalus neljakümneselt uhkustada oma lapselapse tempudega. noh, ma ootan mai kuuni, siis vaatab :) kuskuures olen märganud, et mul puudub inimestele omane moraal. peaaegu kõik on mulle normaalne, ja kõik, mis peaks olema normaalne, huvitab mind kui täheldused mäda inimsoo liigitunnustest. nojah. hea ja kurja tundmise vili on minu geneetikast kuidagi veidi mööda kukkunud ühesõnaga.
teine trend on geelküüned. võimalikult värvilised. ma peaks ka need omale muretsema(et mitte oma sugupoolt häbisse jätta võinii), kuigi juba eile alustasin agaralt jogurtikuuriga, et küünte katkiminekut tagasi hoida.

No comments:

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...