Friday, August 1, 2008

vaimne muusik

lähen rahulikult 10. tekile lugema või niisama tuule kätte molutama kui mu eraellu lööb spotaansusest ja üllatustest pakatav välk (suht selgest taevast) ning lõpetan muusikamehe kajutis veini ja vaimsete teemadega. veel hullem eneseleid täna hommikul tema vannitoas juukseid föönitamas, kuulamas meesterahva(mul pole aimugi kui vana ta on) nõuandeid kohevate juuste kohta, kust ei puudu ka tema hästilõhnav spreipalsam. muidugi ööbisin ma kombekalt oma kajutis :) päriselt. mingi hetk mõtlen, et ta ongi miski pähepotsatav taevane kingitus, mulle selgust ja rahu toomas siin keskpärastest inimestest kubisevas veesõidukis. teisest küljest mõtlen, et ta on üks kahtlane pervert püüdes mind ära kasutada oma seksuaalsetel eesmärkidel. muidugi ei lase ma asjadel kuhugi areneda ja täna ta vist ilmustas isegi mingit vaevumärgatavat mõtlikkust.
mnjah. võiksin pigem hetke nautida.

eile tulnud uus baarimees andrei räägib eesti keelt soravalt ja mõistlikult. vahepeal kõneleb telefoniga soravat venekeelt ning räägib üldiselt siis, kui on midagi vaja. täna, vältimaks piinlikku vaikushetke, kui mina einestasin võileiva kallal ning baarihärrased kõrval suitsu pahvisid, leidsid a ja e ühise jututeema. vene komöödiad. ja ühe nalja tõlkis ta mulle silmapilguamata ära ka: naine on nõid. 14.aastaselt istub esimest korda luua otsa. 16. aastaselt ta juba elab luuaseljas. karda nõida, kes pole luuaseljas rahuldust saand. vms. umbes nii ta rääkiski. ja nagu ma poleks aru saanud, pidi ta selle mulle veel puust ja punaseks lahti seletama ka. ma ei palunud seda...

No comments:

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...