Monday, November 17, 2008

syntaks er gøy

...miskipärast kujunevad õppimisajad viljakamateks luuletamisperioodideks. et midagigi head peale mitte just parima hinde siiski...
...too populaarne mihkel raua memuaaride raamat ongi huvitav nagu reklaamitud. hommikuseks unejutuks sobis nagu rusikas silmaauku. (kahetsusväärselt palju raha läheb mõnel tüübil raamatute ostmise peale. õnneks on need kõik head ja ma saan neid tähtajatult laenutada) kasvõi sõnavarapärast tasuks seda lugeda. kolmekilomeetrised laused ei häiri ka.
kuigi see on imelik, et raud nagu kõigile peale läheb... ta pole ju suurtele massidele ikkagi või?
rasvakriidid kadusid just siis ära, kui neid vaja läks. rohkem neid nii kriitiliselt vaja ei lähe ja nad on olemas. avalik vabandus ses suhtes!
...minu uus kommunikeerumismeetod - kui keegi räägib milestki tundmatust (sport, miskid arvutivärgendused jne) vastan:"i'm not into pokemon".
...ja miskipärast ma ei saa ikka veel üle sellest vestlusest(midagi taolist):
K: " mu vanaisa armastab mind väga. ta ütles, et ma pole inimene:"
M: "kas tal on mentaalselt kõik korras?"
K:" ta on geoloogiaprofessor ülikoolis."
M:"äkki ta peab sind kiviks."

No comments:

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...