Thursday, December 18, 2008

rõõmsad pühad igal pool

ei ole rõõmsad.
tundeid nagu väga polegi.
igalpool on käimas soovitatavalt kohustuslikud jõulukoosviibimised. kõigile ei jõua. lasime katsi ja elluga oma kursapralled üle ja olime omaette (annni kaaa ja teised ühikaomad! - ta ei loe mu blogi, sest ma ei kirjuta temast kunagi midagi. aga ma tean et tema üks võtmesõnasid blogides on kindlasti villu, noh see kes oru sopaloigus maju müüb, on pastori miimikaga jne) koosviibimisel. kuidagi väga jõul. numps. süütunne tekib, kui midagi peale kange glögi pidukorraldajale pakkuda pole. elks-pelks on kõva käpp igas asjas, mis ette võtab. varsti loob oma viltehete firma ning kes teab veel millega hakkama võib saada, kulinaaria valda mõtlen siin eriti... aga hyggelig, ütleksin selle kohta :)
see on kuidagi selline jõul, et ma pole veel jõudnud reaalselt kingituste tegemiseni. raske on midagi teha, kui pole õigel lainel. kingitused on selline üsna formaalne värk nagu. aga kuulutan, et sel aastal saabuvad minu kingitusded lähedastele postiga ja peale jõululaupäeva arvatavasti. et olge siis valvel!

No comments:

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...