Tuesday, January 13, 2009

insomniac

nagu kunagi ehk juba mainitud, on mul oma praeguses kodus imelik võime varakult üles ärgata, ükskõik kui hilja eelneval õhtul magama mindud. seekordne öö möödus napilt kolmetunnise unega. hommikul(5.40) ärgates olin kohe krapsakalt valmis üles tõusma ning pilku kooliasjade peale viskama (üks imelik asi on veel mu bioloogilise kellaga. kella 2 paiku ta lihtsalt kukub ära!pidasin natu rohkem vastu seekord, aga mis sa ikka punnid organismile vastu.) mistõttu mul lõpuks tekkis mõte, et äkki ei ole asi minu unetuses vaid hoopis selles, et ma olen täitsa võimeline kolme tunniga oma une välja magama ning hommikul särasilmil katsumustele vastu astuma. (ma ei tea, kui suur roll siin on energiajoogil ja pissihädal tänaseöisel pretsedendil...aga muidu oleks päris tore! ja ma ei magakski poolt oma elu maha!) äkki see on selle toa omapära - ärkan üles, sest ma olen välja puhanud, mitte et seal on mingid veesooned ja elektromagnetlained? oleks see võimalik?

aga ma ei kordaks seda katset täna vist.

No comments:

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...