Wednesday, February 25, 2009

annan teada

.hakkab saama kamavahtu. mina teen!
.4.aprill on pärmikas kirbuturg tulemas, leidsime äsja ühe traadijupi, ka see läheb müüki.
.nädalavahetus paksult sünnipäevasid täis ja mu tulud ei tule ega tule....
.rääkimata sellest, et nn hea ja kurja tundmise vili on minust kuidagi mööda läinud, olen kaotanud ka pädevuse presidendi vastuvõtu kleitide kommenteerimises. ses suhtes, et...igaüks teab, mis omale selga paneb. minu arvamused oleksid nii ebapopulaarsed.
.ellu ja maiks on tartu ekspressis eeskujulikud!
.kaplinski rääkis tartust ja ma nüüd olen rohkem motiveeritud seda proosat, mis meil riiulis seisab, lugema kah. kui ma jõuan. ja meenus mulle, miks niiväga tartusse igatsenud olen. sünd ja esimesed mälestused on suure tähtsusega ja võivad osutuda otsustavak järgneva elu suhtes ka.
.päev on ikkagi liiga lühike ja mu nõdrameelne keha lihtsalt vajab und, et normaalselt talitleda, sellepärast ei jõuagi midagi tehtud, ma arvan...
.ei saa muusikat tehtud, sest ideaalid on juba olemas ja jätkuvalt. ma ei salli plagiaate. niisiis, mul jääb üle nautida olemasolevat mussi:)
.need kes koputavad on naabrite juurde, need, kes kohe sisse marsivad on meie külalised. selge.
.m kauples meile nädalavahetuseks kassi.

No comments:

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...