Sunday, May 24, 2009

koloniseerida tulevikku...ja olevikku.

nõndaks. eestlased on ikka eurovisioonirahvas(juhul, kui nende lugu kuhugi edasi jõuab). seda näitas eile väga hästi konsumi lihaleti ümbruses toimuv. äkitselt helises seal piirkonnas alexandri pinev viiuldamine ning veidi hiljem asus üks õllesigareid tellinud neljakümnendates, tavalise välimusega härra oma taskutes telefoni järele kobama.

mõnna: ma ikka olen arvanud, et ma pole mingisugune unekott ja võin õhtul kaua üleval istuda - kuud, raamatulehekülgi ja arvutiekraani vaadelda või vähemalt mõned read maagilisi lauseühendeid üles märkida. nüüd selgus, et see pole siiski mina. kraaksusin pahuralt midagi, et tahaks rahulikult magada, kui mulle pai üritati teha. ja hommikul olin ka veidi liiga kaua poolunises seisundis.

mul on üks häda veel. ajahäda nimelt. aga ma hakkan stressama aja lõpupoole.

No comments:

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...