Tuesday, August 25, 2009

Кракожия

müsteerium semenyaga ja möödunudõhtune dokfilm sugu vahetavast naisest...ning juttu jätkub kauemaks. heldimusega meenutan ka seda, kuidas m (tulevane arst või kirurg) väärarengutest rääkis.

kuna mul mingit arvestatavat märkmikku pole (google calendar ei sobi mulle kah) ja mul on nädalate ja päevade suhtes suur segadus, millal ma midagi tegin või tegema peaksin, otsustan siia siis üle kanda olnud päeva tähtsamad toimingud. kuna mul siin midagi vaimustavat just ei toimu, kaalun lehekülje mitteavalikuks tegemist.

täna siis. oli kolimiste päev. meie korrusel 2 keha noort liha, vanematega remonti tegemas. 4x ad. the terminal (kui tegu oli krakozhiast pärit härraga, miks ta speaking bulgarian, kuigi tegu on fiktsionaalse riigiga ja riigi keel võiks siis ka sama olla...)
soojad saiad ja kohv rõdul - k ja ülirõõmus õlinaljaka vene aktsendiga nikita (vist?) ülienergiliselt seletamas hästi palju asju.
õhtu on veel noor.

eile oli peateemaks ka parkett ja ma armusin ühte tapeeti, mida ma kahjuks omale lubada ei saa. eks need igatsused on ühe armastuse juures kõige...kõigemad.

No comments:

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...