Wednesday, August 19, 2009

kodutee

sügise tulekust annab märku ka see, et tänavatel võib kohata näiteks vanu koolikaaslasi. täna haarasid e ja j mind kluppi kaasa. tallinnasse.
jah mulle meeldivad müstilised inimesed, kuid selles kohaskäib nii eriline kontingent, et ma ei vaevu nende hingeellu väga süübimagi. poolest tunnist aitas, nagu viimati (ammmmu). ja kindlasti said osad aadamapojad rabanduse meigita ja suht kehva juuksestruktuuriga neidu(?) nähes. neid teisest liigist võimidagi.
õnneks arvas e midagi taolist ja kuna purjus j oli juba rahva sekka kadunud, siis sai lõpuks ikkagi õige valik - tee koju - valitud :)
aga ma ei kahetse. isegi sellised uudised, nagu et meie gümnaasiumi koristaja abiellus, sai ka mulle teatavaks nüüd...

1 comment:

* * * said...

kuule jarkko naeris ka kui ma rääkisin talle et sa tee eest tagasi tahtsid maksta :)

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...