Sunday, October 18, 2009

sunday bloody sunday

pühapäev.
veri vemmeldab.

eilse õhtu üks armsamatest lausetest oli:"lähme salongi", mille all mõeldi tegelikult elutuba. mulle meeldib end viia kuhugi mujale aega, mujale kohta. mida kaugemasse, seda parem... seda romantilisem (öfkoors!) aga ärgem asja üle dramatiseerigem. poliitika on õhus igalpool, kuhu ma ka ei vaataks. ja väikesed lapsed!

tänane päev on eriti valimis- ja õunakoogiaktiivne. eilne valimisstuudio tuli täna järgi kaeda ning finaal tuleb ju õhtul. õunakoogiga on nii, et saime hommikul eilseid r ja r jääke (mida ma isiklikult eile ei jõudnudki tarbida. pealegi ühtegi r nutetud pisarat polnud seal peal...), siis otsustasin täna ühe ise teha, mis lõunaks pintslisse pistetud, ning nüüd issi-emme-cargoga saabus viimane laar. arvan, et vanaema looming.

toidust peab veel rääkima! emps tõi mulle üleeile napoleonikooki. ma ei tea, kust sa selle sai, aga irl'i peibutuslauakesel (kaubahalli lähistel) oli väljas väga samalaadne kook. võib-olla olid lihtsalt vennad. koogid.

õäh, peaks jäälossi lugema, mitte lihtsalt tõlketunniks, aga äkki leiab ka sealt sarnasusi solarisega. igaljuhul kivirähk leidis ühiseid jooni ühe teise jäälossiga küll ja küll.

No comments:

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...