Saturday, November 28, 2009

make the yule-tide gay...

minu hommik. 13.05.
taevas on tumesinine ja kusagilt lööb päikesehelki poriloiguplekilisele asfaltile, kaskedele ja mu aknal reas seisvatele rohelistele veinipudelitele. päev enne esimest adventi. kus on lumi?
lumi on Høegi preili Smilla lumetajus, mida peaksin taani keeles lugema, aga esmasel vaatlusel tundus, et originaalkeeles ei oleks see kuigi nauditav. lund on, gröönlasi on, üksindust on, krimkat on, küünilisust on ja on ka seda tasakaalustavaid mõnusaid kiikse - inimesed ei ole täiuslikud. head tõlget ei ole. aga lund on.

*
mu mammonakogumine-vahetamine kestab. valge laud sobib nagu rusikas silmaauku meie tuppa. tänud! selle eest maksin oma must-valgete vaipadega.

maksnud olen ma ka jessukesele taevas või siis annab "apokalüpsiseaasta 2012" endast märku asjade purunemise näol: üks punane taldrik jäi pannikaane alla ja kaotas ühe otsustava tüki endast (kummaline!) ning täna purunes peegel. kui olin 10-ne aastane, kukkus mul samuti peegel maha pahuralt olin kindel, et kuni 17 eluaastani tuleb mul taluda vaid kannatusi ja ebaõnne. võib-olla oligi nii. igaljuhul on minust välja kujunenud üks kentsakas inimene :)
nüüd siis tuleks käesolev peegel lihtsalt kiiremas korras likvideerida. tahaks anda mõnele klaasikunstnikule, sest ainult 3ks tükiks kukkus ta. suur peegel. igaljuhul, kunstnikuhakatised, kes te võib-olla seda blogi lugema juhtute, siis teadke et narva mnt 89 prügikastide juures kilekotis lebab kolm suurt klaasikildu. aitäh.

lõpetuseks üks jõululäägus, mis mind eile õhtupoolikul kummitas. videos kajastatud ajastu jõulud olid kuidagi...hingelisemad ja laulud ilusamalt esitatud, tundub mulle :)

No comments:

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...