Friday, November 13, 2009

noorendav jalutuskuur

kõndisin täna jalgsi. hakkan paksuks minema. seega rampsi üle toomemägede ronida ja näiteks rongivastu kõmpida on vägagi tervitatav.
käisime m'ga humoorikat luulet kuulamas täna. mõtlesin et satun kuhugi võõrastesse vetesse pea ees. mitte et see probleem oleks. aga ikkagi. siiski tuli välja et mõlemad luuletajad olid mõlemate mu tuttavate(jah, seal leidus ka mu tuttavaid) sõbrad või tuttavad. ja mina ei teadnud neist midagi. oeh. avastamisruumi kirjandusvallas on küllaga ja veel.
hiljem sai veidi palju hõõgveini joodud. sissejuhatus jõuludeks :)
s'l on tore maania. nimelt pildistamismaania. konkureerib seagripiga! populaarne haigus. aga siin väheke raamatukoguromantikat. kusjuures mulle meeldib väga tü raamatukogu ja rahva raamatukogu arhitektuur. massiivne raskepärane, aga kuidagi mõnus. nagu siseneks koopasse. kivise karu haardesse. vaalaskala makku.

ühe teise pildi kohta (kus ka mina figureerin peal) ütleks mu lähisugulased ja kindlasti veel mõned: rüht, mari! rüht!!!
aga mul läheb rüht meelest ära tihti. niiet sorri.

No comments:

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...