Sunday, December 20, 2009

päkats

ninii. vahepeal sain teada, et mu blogi loevad inimesed, keda ma eriti hästi ei teagi. no tsau teile! :) see ei peaks mind muidugi üllatama, aga nojah, kui keegi elab kaasa sinu korteris toimuvale, ei teagi kohe kuidas reageerida - kas olla meelitatud või muuta blogi privatseks.
olen edev. kuigi see eriti välja ei paista. halli hiire edevus tuleb ikka virtuaalses maailmas kõige erksamalt esile.
kolmanda korruse soolaleival sain ühe sellise lugejaga tuttavaks. ta on tore. aga kahjuks ma ei mäleta ta nime...

aga mitte sellest ei tahtnud ma tegelikult rääkida.
tahtsin lihtsalt mainida, et mul käis ka päkapikk. tõi külmavaresele lisateki ning 2 paari villaseid sokke pluss pidžaama, jõulukohvi ning muud taolist väga sobilikku ja vajalikku kraami... seekord üritan ka mina praktilisi kingitusi teha.

mu põhikooli eesti keele õpetaja sõnavarra kuulusid sõnad nagu päkats (päkapikk) ja kekkama (uhkustama, kekutama). tuli praegu selle päkapikujutuga meelde...

No comments:

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...