Thursday, December 24, 2009

spetsiaalne laupäev

emps pani t'le purgi sisse ingverit, pähkelid ja mett ning sidus ilusa paela ka peale - sellised pisikesed kingitused valmistavad mulle kõige rohkem rõõmu. vähemalt ma olin vist rõõmsam kui t.

eile õhtul sai kogetud viie väikelapse selstkonda (rääkimata täiskasvanutest ja noortest). kõige lahedam on muidugi l-l, kes tatsab neljakäpukil iseteadlikult ringi nagu oleks tal mõni tähtis missioon käsil. siis võtab ta kellegi seljakotist sokid ja näitab neid võidurõõmsa näoga näiteks mulle. samalaadne jant põrandale jäänud õlukotiga. eriti pehmed ja kerged punakad juuksed lendlevad elektri mõjul, ruuduline kleidike on mähkmete peal puhvis nagu printsessil... justnagu reklaamis. aktiivne beebi.

huvitav on võrrelda neid pisikesi ja enda lapsepõlve. kunagi saan mina neile öelda et jaa 2009 aastal olid selline rüblik, jooksid lillades sukapükstes ringi ja simuleerisid kukkumisi koguaeg. jaa ja sina tahtsid saada pakugane(?) jne. ja ühtegi last ei huvitanud k slaidshõu lõuna-ameerikast.

aga muidu, saage küünilisusest lahti ja olge mõnusad! jõuluaeg ju...

No comments:

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...