Sunday, January 31, 2010

hämaras


mm. kui ma kedagi eesti kirjandusmaastikul armastan, siis on see hr. heinsaar, keda vahepeal linnapeal liikumas näha on, nagu tema raamatutes on käima peal (liikumises) igasugused abstraktsused või ka lihtsalt asjad. nende raamatute mõjul on võimalik ise kuhugile samamoodi ära transformeeruda. ja mulle lihtsalt meeldib tema kirjutamise stiil. a mis ma öelda tahtsin?
temalt on ka uus luulekogu ilmunud. juba passib raamatupoodides. ja kui nüüd linnukeste säutsumist uskuma jääda, räägitakse sellest järgmises OP'is lähemalt. vihjeks on tsiteeritud kirjanikuhärrat intervjuust:"minu luuletused on päästeparved uppuvalt laevalt...."

ps. rämpsjookide periood mul siin. jõin just coca colat, mis peaks viinasokivee kõrvale käima. keegi seda ei joo(ravumit ega cocat) ja kuna kraanivesi pole suurem asi siinmail, siis tee ja kohvi ja mõmmi limonaadi vahelduseks passib küll. tagumine ige hakkas valutama. minumeelest koorub sealt ka nahka.

üldsegi, vanemad on rääkinud, et lõuna-eesti vesi on kehv ja liiga rauarikas, mis mõjub hammastele laastavalt. olen muidugi väga hirmul, sest mul on tunne, et pean varsti viimaks üle ca. 15 aasta jälle hambaarstile minema. või siis peaks taas põhja kolima.

No comments:

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...