Friday, February 19, 2010

valitud hetked

kuna ma nüüd tuhnisin oma moblas ja leidsin sealt veel mõndasid blogiväärtuslikke pilte, siis panen need üles siia ja räägin, mis värk oli. midagi erilist muidugi ei ole olnud. aga edevuse peab ju laadale panema...



niisiis, ükspäev käisin vanpsi juures külas. meenutasime, kuidas kinnast alustada ning jõime 2. veebruari puhul mingit väga magusat veini. pildil siis vasakul pool tema ema kootud kinnas, mis näeb välja nii peene koega, nagu see oleks poetoodang. kindapaar on vanpsi reliikvia mõnes mõttes. parempoolne kinnas on saadud sangarist mingil pidulikul puhul, oli tore ja tubli püksiosakonnajuhataja äkki või midagi sellist.



järgmisel kahel pildil on näha, kuidas ma ükspäev kõrvarõngaid nikerdasin. nendest on hetkel alles ainult üks. ei tea, kuhu teine sai. ja nii suur nikerdaja ma vist ikka pole, et metallitangid vms endale päriseks muretseks.




nii. siis mingil ajal olin kodulinnas ja käisin perega suusatamas. kõigil on uued uhked suusad peale minu, sest ma pole vist hmm 6 aastat kodus elanud ega uute suuskade järele pärinud. sama on jalgrattaga. ema sai minuga kahepeale uue jalgratta ja see on tähtajatult laenatud kellegile kolmandale isikule. pildil emps fisheritega ja mina visu trollidega. temaatiline ;)

soomes kamppis oli mingisugune naljapood, kus jeesuse kosmeetikakaupade ja humooririkaste piltidega vetsupaberirullide vahel seisis selline kit, nagu järgnevalt pildilt näha võib. kusjuures tõesti, helsinki on üks külm linn. igas mõttes. ka pastacas mainis eesti lugudes, et tal ei ole üldse inspiratsiooni selles linnas. ka mina olen iga kord end seal kuidagi ebamugavalt tundnud. biogeoloogia? geobioloogia?

No comments:

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...