Thursday, March 4, 2010

sotsiaalne loom

vahepeal nägin segaseid unenägusid:
1) soome asetses hispaania kohapeal ja sealt viis tamm (nagu muhult saaremaale) marokosse. käisin siis marokol ära, kuna see ju nii lähedal. väga värviline ja suvine oli :)
2) elasin mingisuguses külakeses(mis oma suletuselt ja inimestelt meenutas veidige dogwille'i). käisid filmivõtted. külarahvale visati vimpkasid ja kõik olid teadlikud kaarema olemisest külas, aga stsenaariumit nagu polnud. küla ääres oli üks kunstjõgi, mis lõppes ilmsely kusagil nurgataga. või oli see päris jõe luht vett täis? igaljuhul, üks vimpkadest oli see, et külla toodi skorpion. viimane võib-olla on mõjutus eilsest indiafilmist, kus üpris suvakalt need skorpionid ringi vudivad, sinu voodiaseme ääres, kui sa nt koopas ööbid. sest loodus ei tee sulle halba kui sa sellele ise haiget ei tee...
3) üürisin hrusofkas korterit. kõik oli väga retro. siis avastasin, et sellel on veel üks tuba ja üks teine uks, kust ma arvasin vetsu saavat, viis kellegi teise korterisse.

nii. unenägudeseletaja, asu tööle...

aga horoskoopi usun küll vahel.(pealegi ütles lotman, et horoskoop on inimese mentaalne kaitsemehhanism! ja vb sellepärast ma horoskoope loengi) lubati sotsiaalset aega. sotsiaalne aeg on käes. täna saab kodukootud kokteile proovida ja tantsulkale.
siiski pole minust erilist suhtlemisasjameest, nagu ka eilne näitas. vist. või siis mingitel teatud teemadel. muudkui surun ennast mingitesse filosoofilistesse vestlusringidesse peanoogutajaks...veidike ebaviisakas. aga samas, kui ei näidata välja, kas see jutt, mida mina ajan, on mõttetu ja nõmps, ei tea ma ju ka, kas jätkata. igaks juhuks mitte jätkata. niiet. targutajad, targutage rahulikult edasi, ma kuulan. minu paha, et teil varsti igav hakkab, kui ma vastu ei vaidle vaid küsin mingeid suunavaid küsimusi.

täna oli jälle saksa keel. oskan nüüd kaubelda. ei ole häbi öelda, et miski on mulle zu teuer ja et miski on bestemmt kaputt jne... hmm, kui ma nüüd läheks mingisse tavalisse eesti poodi või turule ja hakkaks seal kauplema: ei, need tomatid on liiga kallid!!! hehh...

No comments:

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...