Wednesday, April 14, 2010

mahlased toonid


etv ja saade tüürist.
mõtlikud harmooniad, mõtlikud liikuvad pildid ja dokumentaalsed hetkilised pildid. kuulllg.

mõtlesin korraks, miks ma muusikat õppima ei läinud, miks ma heliloojaks ei hakanud. helindeid mõlgub ju miljoneid peas. vastus on kannatus. heliteose kirjapanek on see kõige jubedam töö üldse. olen proovinud. ja kuigi arvutiprogrammid veidike lihtsustavad tööd, siis ikkagi see võtab kohutavalt kaua aega ning lõpptulemus võib erineda päris palju sellest, mis alguses peas oli. ja see pole enam see. seepärast imetlengi heliloojaid ja nende kannatlikust... (aga muidugi enda kannatlikkuse kasvatamine ei tule kõneallagi :p)

4 comments:

kristel said...

A ma tahtsin täna Tüürist filmi vaatama minna Cinnamoni eksole, aga jäin mingi viisteist mintsa hiljaks ja siis juba müüdi pilet pea-aegu jne, aga siis müüjatüdruk ikka küsis, et kas poole pealt lastakse ikka sisse või mis, ja selgus, et filmi ei oldud käimagi pandud, sest kedagi ei istunud saalis... Ning eile oli vaatamas käinu kolm, ning üle-eile üks inimene. Oleksime võinud muidugi jõud ühendada ja mitmekesi vaatama minna, ja õigeaegselt jne. Aga eks siis peab ootama kuni film telesse tuleb -- kuigi mul ju pole telekat tegelikult... Õuvell. Niipalju siis Tüürist.

Mari said...

telekas oli see hmm üleeile õhtul, nägin juhuslikult, ja sain alles hiljem teada, et kinos olevat ka olnud. ei tea, kuidas see info minust mööda niimoodi läks. oleks võinud jah jõud ühendada ja minna kinno vaatama, õigeaegselt... kinos oleks see muusika hästi kõlanud :)

kui miskit on ja kaugele jalutada viitsid, siis minu telekas on alati sulle avatud ;)

Mari said...

imelik, et nii vähe rahvast ja kahju, et ära jäi kinos.. äkki oligi asi väheses reklaamis :p

kristel said...

:) Jep, mul ka kahju, et vähe rahvast, ja et ma ise ka hiljaks jäin.. Küllap ükskord siis.

Hea teada, et telekas avatud on :)

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...