Friday, April 9, 2010

saavutusühiskonna pisikesed rohelised viljad


haa, ja ma ei lähegi täna pidusse. pipiga on sama tore!
natuke uskumatu, kui palju üritusi sel aastal üle lasnud olen.

õppisin rootsi keeles uue sõna, mis seostub hästi minu nimega: marig.
inglise keeles äkki siis tricky. eesti keeles oleks vasteid mitumitumitu...
ja siis üks tarkpea mainis veel sõna marimadal. eestikeeles. muidugist. üritan ennast mitte puudutatuna tunda.

ahaa, saksa keeles õppisin samuti ülitähtsa sõna: unterwäschedesigner - aluspesudisainer. (keele õppimine on meile motivatsioonisüsti eesmärgil tehtud üpris naljakaks. aga see aitab tõesti)

niisiis, mulle langes kraevahele terve hunnik ülesandeid, mis mul mingil ajal olid kahe silma vahele jäänud ja mis kiiremas korras tuleks ära teha. mul lihtsalt ei jätku neid silmi. ja nagu tänasest taustafooniks(seda peab muidugi mainima, et oma mainet säästa) nähtud aunaste saatest selgus, on ka suhtlus äärmiselt oluline komponent töö leidmisel/saamisel/säilitamisel. mul enda arvates ei jätku niipalju suid. ja avalaid naeratusi. aga kõrvu nagu jätkuks.

No comments:

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...