Wednesday, August 11, 2010

hapukurgihooaja algus

külmikus on liiga palju toitu - probleem. kuid suuremad probleemid peaksid laheduse leidma homme. homme. mitte nagu prantsuse keeles mees vaid nagu eesti keeles päev pärast tänast. tol päeval aga on rida (max)kuuetunniseid uneaegu mu ajudega teinud oma töö, nad manduma pannud. sellest tundest saab tibaks ajaks lahti tristanis ja isoldes savikruusist majaveini(meenutab väga late harvestit) ja õunapirukat näkitsedes ning mõnusasti juttu puhudes, taustaks keskaegne leelotamine ja turistide jutuvada. või boheemis õhtustades, kus pidevalt liigub kuulsusi, minikoerakesi ja vaaruvaid isendeid teispool tänavat.
väljas on plusskraade alla kolmekümne ning hommikuti vihmatäpiline asfalt. sellele lisandub jahe õhk, mida kesksuvel isegi kell viis hommikul ei või leida. "suvepäevi" praegu korraldada on  kuidagi eriti ebaaktuaalne. ja ma polegi korjanud marju ega võtnud floksi õienupu sõrmedevahele ja mõelnud, kuidas ma pisikese tüdrukuna mängisin, et see on jäätisetorbik. elan etteruttavalt septembris juba, kuuplaan on valmis mõeldud. mina, kes ma ei osanud empsile a-d ega o-d vastata, mida ma 21. augustil teen... (käsil praegu õnnepalu paradiis, selle mõju vist  tunda mu idülli rõhutavas blogisissekandes...)


veel üks hirmushea asi (see esimene pigem):

Read full review of Lying (Chris Carter Mix) / A Wooden Box - FACTORY FLOOR on Boomkat.com ©

No comments:

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...