Sunday, October 10, 2010

halo halooo

ja urgu saabus valgus, mis vahepeal kustunud oli. 
ainuke kustunud lamp ja mahapõlenud küünlad. tagavarad now available. 

loendan; neljas laupäev m'ga hommikust einestada kusagil linnas. (tema mobiiltelefon teeb näiteks selliseid pilte, nagu all näha, kui ma õigesti mäletan. olin kõrgrõhkkondlikust sügisilmast ning kalaturupiirkonnast nii sisse võestud...) moonist kohv kaasa ja horisonti jälgida ja kastanimune koguda ja siis lõpuks tagasi kommertsmaastikku kolida. ma ei taha siin jälle seda "pealinnajuttu" ajada, aga tallinn on nagu tallinna kilud. ma ei oska seda seletada, on (eriti, kui sa oled kalaturul :P). soolakas. koht, mis mulle isiklikult väga palju meeldib, meenutab tartut. kummaline natuke.
rääkisin vahepeal oma grotesksetest loobumisplaanidest. loobumine peaks olema suurim vabandus ja varandus. eks ongi, kui õigesti läheneda. aga ohei, olen hakanud hoopis vastupidiselt elama - vein voolab, ükspäev sõin loomaliha(pärast oli imelik olla ning turgutasin end lohesupiga, ja kohvikud terendavad maalilises sügises ning kõik on hiiglama tore ja hiilgav.

No comments:

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...