Saturday, October 30, 2010

herregud

kunagi teatas kats, et läheb vanni. meil siin. see tundus mulle peaaegu et hulljulge plaanina ning mu imetlusel polnud piire. (a ta ei läinud lõpuks, pikksittjutt) aga hulljulgus oleks olnud täna üldse vannitoas viibida ning näiteks hambaid pesta. eelmise postituse jumala või siis hoopis kuradi "püüdlustele" karmavõla tasumiseks sadas laest pirakas koguses krohvi alla.

tunnistajana seletan:  kuulsin öösel miskit kõmakat ning esimese raksuga läksin ähmi täis, et nüüd jätsin köögis gaasi käima. teise sellise jubeda kõmaka peale komberdasin kööki ja olin valmis plahvatust dokumenteerima. aga eips. köögil polnud häda midagi. kas ma kuulsin midagi oma peas? olen ma hulluks läinud?


...väike vannitoa teemaga haakuv pea sama ähmane peapesuvideo hype williamsilt (eestlannat ja mustanahalist härrat :-p sisaldav duo. nende videod kah eriti mõnusalt performantsed).
täna Juuksuris Odessa Popil, minõk!

No comments:

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...