Saturday, November 13, 2010

eimidagi asjalikku

22 viimane tax, aga esimene mälukas vist.
ma olevat kass süles ringi käinud ja käskinud talle pai teha. mida ma siiski keeldun uskumast! 
aga kui väidetavalt oli, siis nunnu. ja see kass on ülinunnu. häälekas ja kräunuv ja ülitark kah. igasugu trikke teeb...

vot sellised asjad juhtuvad kui inimene on üliväsinud, ja ma olen nädalalõpuks omadega päris läbi. ja ma muudkui kordan seda, mis pole lahe.

ja siis on veel igasugu asju olnud, mis kuhjuvad üksteise otsa ja mida ma ei jõua läbi mõelda, et sellest kirjutada siia, sest ma olen eriti aeglane ja eriti pole aega kah. 

No comments:

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...