Monday, November 29, 2010

uuel lainel


talvevõlumaa jätkub. autoomanikele kaevelda, et ei saagi enam tänavat ületada nagu kesapõldu, (sest lumehanged on kõikjal ees ja kus neid pole, on libe), võib riskantseks osutuda. samuti ei saa ma kaasa rääkida neile, kes lumerookimisega tegelevad. vastasmaja ees tuuseldab keegi nagu koguaeg, seda võin kinnitada.
hoolimata meest ja ingverist mu menüüs, tunnen ikka kähedust kurgus. jäägem rahulikuks - üleminekuaeg. see oli ka siis, kui esimesed nullkraadid ja vähesed miinused termomeetriskaalale ilmusid. ja suvel vist siis, kui hirmuspalavaks läks ja mina hulluks, sest ei jõua viis korda päevas dushi alla ronida.
mu "enda sisse elamine" jõudis natuke "endast välja" ka - olen juba ammu pidanud vanpsiga ühendust võtma. nüüd ma siis nägin poes toredaid postkaarte, ühel istus rõõmus vanadaam piknikuvarustusega. vot sellise toreda kaardi soetasin. kirjutada aga nagu pole eriti midagi. peaks enne millegagi hiilgama, siis saaks kiita ka . ja ma ei kaota lootust, ehk jõuan enne lõuna-eesti.
jõulutilulilu ehk tulukesed akna peal. vastasmajal oli vastu panna küünlakolmnurk.
mu blogi on hakkamas kaotama stiilsust, sellepärast siis see vahva pilt tšehhi uuelainefilmist 322. natuke eelarvamused siiski uuelaine filmide kohta, mis pole tehtud prantsusmaal...

No comments:

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...