Monday, January 3, 2011

episoodid

käitusin nagu filmis. 
mida me köögis tegime siis? 31.
hakkasin rääkima memuaare, miks mulle meeldib remondiseisukord. (kuna me olime just sellises samasuguses kohas).  hakkasin. avalause juures jäin mõtlikult esikust põrandale langevat valgussõõri jõllitama. väga reaalselt  kangastus mulle silme ette kunagine põhjatänava korter, kui seal remonti tehti. betoonsein jõulutulukeste all, mõjus nagu väga uus disainilahendus. üleskisutud põrand, kus peal tuli hüpelda, et jalg astuks kindla koha peale, meie varjuline tuba igasugu majandust täis, nii, et minu voodi juurde viis läbi raamatu- ja mööblihunnikute väike jalgrada.... hämaras köögis valitses sel ajal ilmselt vaikus. vastasmaja rõdul huilati. vestluspartneril helises telefon ning ta lahkus köögist.

teine seik, millest praegu hirmsasti rääkida tahaks, siis nüüd praegu tatarisse jõudes. 
lõpuks!ütlesin! mu sisemus käratses tigedusest, kuid ma tegin midagi naeratusetaolist oma näoga.
ütlesin, et tahaks oma susse ise kanda. piinlik lugu, ütles tema ega paistnud olukorda mitteüldsegi kahetsevat.  ning me läksime kumbki oma teed, olukord lahenes minujaoks tulemuslikult. :)

No comments:

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...