Thursday, January 20, 2011

vote for mari

niisiis.
kui ma ükskord jõuan kaugemale kui blogis õhulosside ehitamine, salvestan oma klaveriversiooni ariel pinki round and roundist, mis mu peas tihti ringleb. praegu aga peab leppima tema enda laiviga, millel pole ju viga midagi:

peale selle võin esitada ka joanna newsomi repertuaari, sest ta on sügav ja lõpmatu kui ookean. ja üsna suva on sellest, et kunagi tundus ta mulle originaalitu ja tobedalt teatraalne. ma liialdan võib-olla. nüüd on pea iga lugu temalt mu lemmik.  ahhetan ja ahhetan, kui geniaalselt saab inimene väheste abivahendite ja harmooniakäikudega hakkama.
tabanud on mind üldsegi eriline kunstilisuse ja enseväljendamise puhang. mu lamp pole enam endine, kohe valmib telefonile uus kollane kasukas, tööjuures joonistasin mehi ja mingeid siksakilisi olluseid ning olin rõõmus selle üle, et värvilised pliiatsid minuga alati kaasas käivad. see kõik jääb  amatöörlikule tasandile. ja mul ei ole kahju, sest on inimesi, kes on hulga suutlikumad. nii  vaimselt kui oma annete realiseerimisel.

ps. kadri on siin ja temaga käivad kaasas igasugused anomaalsed nähtused. näiteks oleks ta peaaegu otsa koperdanud mingisugusele klaaskuulile. triangel selle üle, kes loobib maha klaaskuule jäi lahtiseks, kuna keegi teine pole komistanud ühegi klaaskuuli otsa ja neid pole ka rohkem leitud. siis ei töötanud pesumasin äkitselt. ajalugu on näidanud, et kui kadri on kodus, kukub vannitoa laest krohvi ning mustanõuhunnikud muutuvad talumatuks ja miskõikveel. seda kõike tegelikult võimendab k ise oma argumenteeritud paanika, liigse asjalikkuse, täppis mõtlemise ja kriitilise kõrvaltnägemisoskusega. ta on ideaalne demokraatliku ühiskonna kodanik. hoidke teda. selline on siis kadri. korrastatud mõttelaadiga nagu ta on, toob endaga kaose kaasa.

No comments:

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...