Tuesday, March 15, 2011

puhkus ja peod ja filosoofia


CUT COPY - Corner Of The Sky [Music Video] from Lee Iovino on Vimeo.
toredasti dokkidest kokkukeevitatud video.
kontsert eile samuti meeleolukas. ei kahetse. dorian concept läks vist ka asjaette, öösel ma enamasti magan ning seekordki möödus laiv poolunes.
empsi sünnipäevapidu toimus seekord tartus. sugulased kohal ning ka vanaema, kes sai oma mitte-daamist tütart ja tütretütart kaeda üle tüki aja. kuna vanps on suur elulugude ja dokumentaalide huviline ja mina olen huviline kuulama tema ahastust selle üle, milline frukt see või teine kuulsus (nt madonna või onu bella) on/oli, siis muretsesin talle andy warholi filosoofia aga. teisel oli äsja olnud silmaoperatsioon, mille olin täiesti unustanud. luupi on talle heal juhul hoopiski vaja. niisiis on see mul laenuks maikuuni. hetkeks mõtlesin lugedes, kas vanps tahaks tõesti seda lugeda? esimene nö peatükk oli küll puhas jama ja midagi humoorikat ning filosoofilist ma sealt ei leidnud. kuid edasine oli juba päris okei, kus sai ka veidi empaatiat tunda. ladus lektüür öökapile või bussi.
ja järgnevas katkes tunnen vist ära ennast Zavoodis ( eriti kui ma olen M ja M'ga) või üldse (teatud inimestega):
Igaühte ärritab, kui ta peab enne magamajäämist suudlema vale inimest. Üks moodus, kuidas ma tänan oma kontori inimesi, et nad on tulnud minuga kaasa kohtumistele, on see, et ma palun ennast saatjaks nende kohumistele. Üks või kaks nende seast on natuke minu moodi, nad ei taha, et midagi juhtuks. Nad ütlevad, et kui mina kaasas olen, siis ei juhtu midagi. Ma põhjustan mittemillegi juhtumist. Kuhu iganes ma lähen. Saan aru, kui üks neist rõõmustab, nähes mind sisenemas, sest midagi on juhtumas ja nad ootavad kannatamatult, et ma põhjustaks mittemillegi juhtumise. Eriti siis, kui nad on kimpu jäänud Itaalias, sest teadaolevalt meeldib itaallastele alati, et midagi juhtuks. Mina olen ilmselge vastumürk. 

No comments:

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...