Thursday, June 30, 2011

mälukad

kuna see koht siin funktsioneerib mingis mõttes ka mu mäluna, mida oleks tore vahel ka kasulikult ära kasutada, siis peab siia vist kirja hakkama panema asju täpsemalt. teine mälu on postkast. hot.ee oma toimib küll eriti nigela mäluna ja kahjuks just seal on kunagised kooliasjad. õnneks see pole mul ainus. mul virtuaalsed kombitsad ka mujal...

tere mari tulevikust, kes sa seda blogi siin mingiaeg kindlasti loed ja vaatad, et mis ilma pildita igav postitus see on. mul ühtteist mainida nüüd. kuna olulist ebaoluliselt on keeruline eristada, siis mõned märkmed.
mis ma siis täna teen, on kirjas selles rohekas konnapildiga märkmikus. ära unusta vaadata ka roosa vihiku vahele. tähtsaid pabereid on seal vahel, vist ka sees.
magasin kaua, natuke depressin sellepärast, et alati valel ajal vales kohas - nothing new.
ülikooli või mitte, on küsimus. paberid oleks nagu sees, aga seda ei näita sais. kolan siis oma postkastides ringi ja katsun meenutada, et kui ma eelmisel suvel taaralinna väisasin ja tundsin see on nagu itaalia ning võtsin rüütli tänaval ühe tundmust kinnitava espresso.... kas ma siis andsin isiklikult paberid magistrisse? mis eesmärgil ma seal olin? meenub. käisin bakatunnistuse järel.  ning kas mu akadeemilisevõtt läks eduliselt?

No comments:

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...