Friday, September 30, 2011

hommikune poeetilisus kadunud. selle asemele tekkinud miskisugune eepiline
me le watching game of thrones all afternoon.
some time later - in da külmkapp - no keefir/kefiir, leib otsas.
mission poodi minek.
poodi kui missioonile, olulisele retkele, läbi majade ja teederägastiku, mitmeks kuuks, kust kangelane võib-olla ei naase.  
oh seda kampsuni selga ajamist, südikat jaki selga tõmbamist, milliste liigutustega saab turvaline jakk kinni nööbitud, vöö tugevalt peale seotud. sall - ei tohi seda abimeest unustada. ketsid - paelad seotud aegluubis, paelajäägid ettenägelikult soki sisse toppida, et nad olulisel retkel ei segaks ei ette jääks. poekott kaenalsse - rahakott check!
lipatlapat kiirel sammul mööda asfaltit. sügispäike paitab põski. rõskus ja kolletanud haljasalad. teede ületamine, no worries. hoiduda hobode eest, hoiduda igasuguse vaenlaste eest, kes pole  su perekonnast, on vaenlane.
poe ees leidub mäletsevaid omavahel suhtlevaid kapuutsides tüüpe. heidan neile kiire pilgu. nad näevad mind, olen siin uus. poes ajakirju-lehti sirvides märkan, et sindrinahad on minust möödunud, strateegilistel põhjustel - et võõrkeha silmanurgas hoida. nagu neilgi on mul asja piimatoodete sektorisse. kõigil on sinna alati asja. haaran vajaliku kraami suurema vaevata, ka leib maandub korvi komplikatsioonideta. banaanide juures möödub keegi minust lähedalt. ma ei vaata, kes see on. mul pole selliseks jamaks aega.  siiski, lkahtlaselt lähedalt oli see, märgin. mahlariiulite juures möödub hirnatav poistepaar minust uuesti. veendudes, et ma ikka ei ole siin kohalik. me pilgud kohtuvad hetkeks, see on kõik.
järgnevalt oli mu tee ohutu. taamal vaid üks vanamees aevatas valjusti, mis mind pisut ehmatas, kuid rööpast välja ei löönud.... mind ei jälitatud. kõik korras. pääsetud. mission accomplished. leib ja kefiirid laual.

taustaks jällegi üks hästikõlav rahulik looke islandlastelt, inglise keeles. ülehomme ongi pühapäev, nii, et paslik küll.
  Sunday Morning by Arstidir





4 comments:

Tho said...

*asfalti? asfalt-asfaldi-asfalti? kas mu sisetunne ei ole ÕSSiga nõus? (kontroll: on kyll, ÕSS väidab sedasama)

kashei said...

kirjutan siia et sa mu profiili kaudu mu blogide ja asjade juurde saaksid.

alo

Mari said...

Tho - mul on seal tekstis vist veel teisigi vigu, mis ÕSSile ei meeldi ja eesti keeles pädevale lugejale ebamugavusi tekitab. aga seekord ma lendulastud lauseid ei paranda. teineparemkord.
Alo - okeika, nägin alles nüüd su kommentaari. see sovietgroove, mis su blogis üleval, on ju kullaauk! :)

pöhh, ma ei aimanudki, et mul käputäis lugejaid kokku tuleb.

Mari said...

aga aitäh, Tho, ja Alo blogi on mul blogrollis seal kusagil all ka :)

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...