Monday, December 5, 2011

aknad


PETER VOLKONSKI AND ROSTA AKNAD from Joe Davidow on Vimeo.
ka bella elulooraamatus ( mis eile juhuslikult mu kätte sattus) oli juttu sellest, kuidas volk ja bella astusid tuleviku eesti erakonda, bella küll stabiilsema sissetuleku nimel, ning jõudes otsaga keilasse valimisreklaami tegema, lubas volk keila-joa mõisast tulevikuks klavessiinikeskuse orgunnida. kõlab armsalt. üldiselt  aga olevat keilarahvas kitsi olnud ning nende seas arvukalt koonderakondlasi, kellele mainitud erakonda kujutava paroodiaga hakkama saanud TEE väga nalja ei teinud. TEE läks pärast valimisi lahku. volk ja bella aga on siiamaani sõbrad. ja tahaks seda dokumentaali näha, millest oletatav klipp kellegil balletidierktoril üles riputatud. vähemalt plaadid on laenutatavad :)

isiklikul tasandil sisustas täna minu  jõulutulukestes kuid halli päeva hirmus kõhu- ja peavalu ning külmavärinad, mille nüüd ibumaxiga taanduma sundisin. eile olin just helistanud vennale ning talle kõhuvalupuhuks soovitusi andnud, raviteede osas ( ja astelpajuõli kiidetakse...).  mintgite teiste soovitustega  helistas talle eile ema. isa teab, et maohaavad on meil peres jooksvad ning helistas omapoolsete näpunäidetega. nüüd siis helistasin mittehelistaja mina. ning täna sain ise kõhuvalu osaliseks), läksin külla ning mu vähene kurtev jutt läks sujuvalt üle üleüldisele halamisele. tasuks sain pragada ja TUGITOOLI. ( tegelikult selle tugitooli pidin juba ammu saama, aga nüüd on ta mul olemas oma toas) lisaks pean harjutama positiivsemat ellusuhtumist.

No comments:

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...