Thursday, December 22, 2011

Inglikoor



Üks helgusehetk.
Mul on kohutavalt vedanud. Mul on olemas inimesed, kellelt tingimusteta (või väheste tingimustega) ligimesearmastust õppida :)

Mul on eeskujud ja innustajad. Mul on üsna hea analüüsivõime. Ma loodan, et saan oma nõrkused tugevusteks muuta ( leidsin endal neid päris hulganisti olevat ja halb idee oleks neid enesevihkamiseks ära kulutada)

Mul on veel palju öelda, aga kes seda lugeda viitsib ja jõuab. Siin on üks armas video, mida vaadata ja võib-olla isegi proovida leida endas midagi, mida lihvida või ümber pöörata ägedaks. Nagu Bocelli kinnisilmsus on tema kaubamärk...

No comments:

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...