Tuesday, April 24, 2012

chill

kõik märgid viitavad sellele, et mul oleks väga kasulik ja cool saksa keel ära õppida, aga eks vist punnin niikaua vastu kui veel saan. vastu punnima pole vist see õige sõna, aga arvatavasti ei hakka ka omalkäel asja ette võtma. luuralu edasi...

ja muidu, et tudulemineku asemel vahtisin grimes'ist pilte ( olen ta vist pooleks kuulanud juba ja märkan et ta hakkab ka kuidagi avalikustuma ja teatavaks saama. igaljuhul jah ta üllitas hiljuti päris mõnusa albumi), aga tundub, et mingi copywrite on ühel lahedal pildil peal, siis leidsin varamust hoopis selle toreda pildi, kus pole eriti hästi aru saada, kas see olen mina. aga need põsed, need põsed. luv myself yahh. nüüd siis magama.

infoks veel, et sel nädalal algavad tudengipäevad, need valulised ja teguderohked päevad, mis puutuvad minusse esialgu niipalju, et hommikul kell 6 tullakse akna alla tuututama ja aeroobikale kutsuma. õhtul läheb koorilauluks.  
 

mina kunagi kusagil peol




No comments:

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...