Saturday, June 9, 2012

Ükspäev



ühes päris suures eesti linnas ühes päris suures aedikus sai ükapäev käidud. jõesead ei näidanudki ennast seekord, ei saanud neile Kz hammustamise eest kätte maksta, seeeest sai elevante trehvatud ja crew territooriumil tatsatud.

olen elevil - juulis abiellub mu vana sõbranna ja eakaalsane.
olen mitte nii elevil - et inimestega "samal tasemel olla", peab meeldima jalka. see jätab mind külmaks lihtsalt.

olen hämmelduses - tean nii vähe kunstist. näiteks ei tea ma suures ulatuses, mis näitus oli millal jne, mis tundub, et kunstiteadlastele on elementaarne. sain aga pisukese ülevaate, mis toimus kunstihoones üheksakümnendatel. samuti julgen soovitada hessburgerist jäätise ostmist - maistev. kz tartus ja jälle metafüüsilised mõõtmed sellel - roostikus laulis üks bomsihäälne trio (arvan, ei näinud, kes seal täpsemalt olid) trolololololoolooooo'd.

No comments:

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...