Wednesday, September 19, 2012

Unes ja ilmsi

Aperatiivse pakendi pärast ostsin. Telksis uus Jesse Ware´i video. 



Nägin mis ma nägin, nägin seda unes. Enam eriti ei mäleta, aga ma reisisin ringi ja ühel hetkel olin veekeskuses (umbes nagu laevades või hotellides see väike basseini- ja saunanurk, fancy). Ja veekeskuses tahtsid riietusruumi ukse vahelt sisse vupsata pingviinid. Hoidsin ust kinni ja vaatasin läbi uduklaasi, kuidas nad seal nügisid ja tuterdasid, et sisse saada. Aga sellistes kohtades loomad ju ei käi, olin ma kindel ja hoidsin ust kindlakäeliselt kinni. Keegi appi ka ei tulnud... 

Teine unenägu on tagasimõeldes jube. Kandsin mingit beebinukku käes. Ja vaatasin, taamal laius tiik, milles lebas veel teine beebinukk. Aga tal polnud vist käsi ega jalgu. Terve õhustik oli selline gloomy ja taevas rohekas, eemal võib-olla ka mustaks kärsatanud suitsusaun. Igaljuhul mõtlesin ta hiljem sealt ära tuua, isegi kui mul temaga midagi peale hakata ei ole, pole  eriti kena vaatepilt seal...

Ja siis muidugi same old sisustusunenäod. Mul oli külalisi maal ja nad tuli kuidagi tubadesse magama paigutada. Reisimisel vahepeal igaljuhul olin mingis linnas, mis pidi kindlalt Eesti linn olema, aga ma polnud selles sugugi kindel. See ei meenutanud ühtegi. Ilmselt mõni maakoht Läti poolt tulles Lõuna-Eestis Valga maanteel, ma pakun. Taevas oli jätkuvalt rohekas, vahepeal roosakas, mõned rünkad pilvi sealhulgas.

Muidu, ma ei saa ju pesu pestagi ega olulisemaid asju osta, kui mul raha ei ole. Tähendab, seda on, ja seda tuleb hoida, sest seda läheb imelikul kombel rohkem, kui enne, mingiaeg. Enne käisin tööl ja harjusin kulutama, tähendab, elatusin söödavast ilust, üritusi sai rohkem väisatud, kinos käimine peaaegu tavaline lõbu. Nüüd enam nii ei saa ja õnneks hakkan sellega ka harjuma. Kui sa tead, et sa midagi omale lubada ei saa, siis enam ei tekigi kiusatusi. Üks portsjon kartuleid ja halvastimaitsestatud suvikõrvitsaid juba valmis. Rõhk sõnal halvastimaitsestatud. Käisin eile vürtse ostmas. Jälle väljaminek...  Jaah, nagu toiduprobleemid oleksid need suurimad. Aga neile on lihtsaim kindel lahendus leida ning sellest siin jahuda. 




No comments:

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...