Tuesday, November 13, 2012

1st world prob

Alatasa kummitav probleem: 
tömbasin "sittakanti" viirusekaitseid ja törjeid ja selle tulemusel muusika enam ei skrobli lastfm¨i. Ka scrobleri uuesti installimisega on jama, sest ta lhtsalt ei ühenda pleieritega ära. Ja ma ei oska selle tervenduseks midagi teha. Lisaks on mul vist ka torrentitega löplikult köik. Kuigi N siin midagi nikerdas, aga ma pole tema tehtud uuendusi eriti kasutanud ja vaadanud. Aga ma kardan, et lööb jälle sinise pildi ette ja errorid. Pluss lisaks on mu arvuti aeglane jälle ja ikka veel pole funksivad MS offisit peal. Peaks formati tegema vist? 

Mingeid häid asju vöiks ka rääkida? Mmmm... pole eriti. Midagi filosoofilist? Milleks!? 
back to teenager-bloggin....  

No comments:

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...