Saturday, November 24, 2012

Unes parem kui ilmsi

Mu unenäod on viimasel ajal palju värvilisemad kui päriselu. Tundub hommikul. Olen unes näinud vahepeal väga palju, täna siis nimelt seda, et mu korter oli numps ja köögis väike aken ja suur pliita, see oli munakollane ja kui mulle külla tuldi, leidsin, et lahtise akna toetuseks on pandud kollased joik kreemid aknalauale, mis sobisid täielikult toa üldmuljega. Kellegi näod rippusid kuivatusrestil? Mida? Aga nad olid nagu sümbolid, külaliste sümbolid vist. Läksin teise punasesse tuppa ja mötlesin, et peaks köögi tühja nurka ühe korraliku palmi muretsema.

Aga vahepealsetest eredatest unedest on meeles ainult see, kuidas ma läksin prostituutide juurde elama. Meeles on see vist sellepärast, et üritasin seda teisele poolunes olevale ja "midaiganes" pomisevale inimesele ümber rääkida. Anywayz, neil oli kena elukoht stalinistlikus körgete lagedega majas, våoi siis klassitsistlikus? mul tegelikult tekkis tunne, nagu oleksin Itaalias - soe atmosfäär. Vaatasin maja ees akendesse, kus elama pidin hakkama, akende ees laiusid puust varjud, nagu seal ikka kombeks. Sisenesin siis graniittreppimööda trepikotta ja korterisse. Mulle tulid vastu löbusad litsid. Esialgu üks siis. Nagu ee ühes prantsuse filmis, see amet on väärikas ja maailmavanim, tüdrukud olid väga eneseteadlikud ja löunamaiselt röömsad. Vaatasin toad üle, kuhu oma kodinad poetada. Üle koridori paistis suur luksuslik, saja erineva kangaga (roheline domineeris) baldahiin. Tuli välja, et see on korteri ainsa meeshinge tuba. Alguses laotasin end sinna laiali, aga kui sain teada, et elanik tuleb varsti tagasi, siis lahkusin diskreetselt. Läksin siis teise tuppa, kus aga oli samuti seapesa, buduaarilik seapesa, ja seal oli üks kaks kolm voodit. Mulle tehti pesa pörandale. Tulid teised prostid kohale siis ja mulle voodi teinud tüdruk (nägi välja nau Chairlifti laulja) hakkas sädistama, et meid on nüüd rohkem vöi et meil on lisa... tahtsin vastu vaielda, et mina ainult ööbin siin, et ma ei teeni kehaga rahhi, aga vahet polnud üldiselt, las ta rääkis. Läksin vetsu. Vetsupott oli nagu suur purskkaev marmorist ja purskas vett, pidingi minema küsima, et kuidas see toimib, see ujutab ju... Kui wc¨st välja sain, tuli see ainus meesprost koju.  Ja läks oma tuppa, teised tsikid osatasid midagi, tüüp pani ukse enda järelt kinni. Mul oli ikka veel Itaalia-tunne.

Peale seda kirevat unenägu on mul eelmised kirevad meelest ära läinud, igaljuhul on neid mitu tükki jutti tulnud... üks värvilisem kui teine. Arvan, et saan oma D vitamiinid unest. Kuld ja kard ja soojus ....

No comments:

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...