Tuesday, July 23, 2013

Intermission

on üks mitmetest filmidest, mida vahepeal vaadanud olen. Pole isegi viitsinud kellegagi kokku saada, sest kodus on pônevam. (Pônevus nr2 on koos vennaga kokkamine) Täpselt nii, nagu mu Läti couchsurfer kunagi rääkis. Seal olles tutvustas ta mulle ka täieliku tôsidusega Bollywoodi ja Iraani filme. Aga praeguse juurde tagasi tulles, Intermissioni soundtrack on nunnult nostalgiline, film aastast 2003, mida mina siis tegin - armastasin britpoppi ja säärast anglovärki nagu MTV näitas ja raadio mängis. Ma polnud vist kuigi valiv (no dj bobo oli küll turnoff ja e-type ja sellised). Mu üks lemmikkohti filmis oli see, kus John väljus Enigma nimelisest poest miski Blue parfüümiga ja nuusutas seda aplalt selle Magnetic Fieldsi loo saatel. Muidu tegemist Iiri "indi" filmiga, kus tegelased räägivad toreda aktsendiga ning veidi must huumor vôtab mahlaseid pöördeid. Noored ladid C. Farrell ja C Murphy ning . Ma ei jôua ära oodata, millal juba Tartusse saab - normaalsete kôrvaklappide juurde janii. Palju normaalseid asju on seal Tartus minujaoks ootamas ees. Ja siin on üks omanäolisematest lugudest soundtrackilt, enjoy.

No comments:

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...