Tuesday, July 2, 2013

Sädistan ja säutsun

Lindanise ei ole ka see, et Lin da Nise nagu da Vinci (mis mul hetkeks pähe kargas) vaid et nagu danise ehk taanilinn vms.. vôiks ju hoopis olla et see Nise oleks seotud Nisse ehk päkapikuga... oKei.  Jätame selle. Tegelikult. Loooodan väga, et saan järgmisel kolmapäeval Tallinnast tulema ja Uues ôues musa mängida. VR esitluse puhul, mis hakkab 10. juulil kell 19. Vôib vabalt juhtuda, et ma loen seal oma loomingut, aga vôib vabalt juhtuda ka, et ei loe. Mul vôiks olla 2 mina - üks, kes esineb ja asjatab; ja siis see teine, kes saab omaette rahus pôdeda igasuguste môttetuste pärast. See on mu loomuses, las ta jääda sinna nurka pôdema. 
Ei taha hôisata, aga mu ideaaltöövorm - rabada mitmel barrikaadil, end killustada, seda kôike rutiinituse ja pônevuse huvides hakkab vist tôeks saama. Koht, kus täna käisin, on imeline. Mulle vist meeldibki see maja ja miljöö rohkem kui sisuline pool. Aga sisuline pool saab ka pônev olema, sest ma vôin katsetada. See kôik kôlab alguses palju paremini kui siis, kui see juba peal on i know. Ja see majavaimustus on ilmselt nagu narkootikum, peagi olen harjunud selle miljööga nagu oma eeem... kümne sôrmega vms. Esialgu oli pisut vôôras element astuda sisse tenniste ja roheliste teksadega, kuid kui minuga samasse lifti astus ôige räbala väljanägemisega mees (kes sôitis kaheksandale korrusele), siis hakkas kergem. Ja see kergus kadus siis, kui kohtusin tööandjaga, kes nägi väga zikk välja. "Ma tegelikult riietun ka sama stiilselt ja... klassikaliselt," lubasin talle môttes ja olin ju hommikul isegi môelnud oma mittetöötava, aga väga ägeda käekella käe peale panna, nagu daamilgi. Igaljuhul alguseponnistustest olen üle ja veel pigistan ka silmad kinni selle ees, mis minu telefoniga juhtus. See ei olnud hea, ei olnud. Tahtsin twiitida, mis ladinakeelseid väljendeid ma Lilled Algernonile kogumikust leidsin, tahtsin twiitida rongis enda kôrval istuva pisipônni kohta ja pärast oleks veel paari asja säutsunud, näiteks, et tädi selgitas pisikesele tüdrukurüblikule, et tuleb olla viisakas. "Siis on hea". Oleks see vaid nii, peaaegu ongi... 

Aga ma polegi ammu enam muusikas tuhninud ning peale Epliku remixide suuremat kuulanud, nii et... 


No comments:

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...