Monday, August 18, 2014

Kui ma turule jõudsin...

siis värskete kartulite ja suvikõrvitsaga ma sealt ei lahkunud, sest mammid olid oma kauba kokku pakkinud. 

Õhtul helistas emps ja ütles, et tal ahjuroog (värsked kartulid ja suvikõrvits jms) juba ootamas koos veiniga. Aga ma olen veel siin Tartus, rüüpan M unustatud gildiõlut ja ampsan risotot. Tahaks veini ja ahjurooga loomulikult. 

Igaljuhul on natukene irooniline see, kuidas ma turul lömitavatest torsodest leiam aega pilti teha küll. aga lähedase isiku debüütlaivist mitte - visuaaliks olid massilises koguses ringisibavad berhardiinid, ja nende berhardiinide sees siis N ise. Müürika festival oli iseenesest, vaatamata pooltele nägemata asjadele, nõiduslikult meeldiv. 







No comments:

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...